• januari 2024

Half januari een weekend op deze fijne CP bij een mooie boerderij. Schoon en verwarmd sanitair, vriendelijke beheerders en een faire prijs. Top!

• januari 2024

We hebben in december hier een nachtje gestaan. Prima plekken en schoon en warm sanitair. Betalen met een appje of envelopje. Leuk dat je versje eitjes kunt kopen.

• november 2023

Prima plek, ook in de winter. Bij veel regenval merk je dat 8 verharde plekken eigenlijk te weinig is. Sanitair is netjes en schoon. Douche, 50ct, is heerlijk warm. Relaxte, gastvrije sfeer.

• november 2023

Boerderij Groot Westerveld