Restaurant Brasserie de Swaenebloem

Tolkamer, Rijnwaarden, Gelderland, Nederland

Restaurant Brasserie de Swaenebloem

locatie aan de Rijn/Pieterpad - privéstrandje - bij gebruik van terras of restaurant korting voor campergasten - aangelijnd - gratis visvergunning - ION oplaadpunt [elek.fiets] - toilet gebruik tijdens openingstijden restaurant - recreatieplas de Bijland 500m - centrum 3km

• Bijland 3

6916 KA, Tolkamer, Nederland

• juli 2021

Heerlijke plek met een geweldig uitzicht! Vriendelijke beheerders. Water en grijs en zwart water losplaats aanwezig. Meer hebben we niet nodig. Geweldig uitzicht. Heerlijk gegeten. Kortom, we komen zeker terug!

• juli 2021

Fantastische plek om te genieten van het water en lekker eten op kruipafstand. Het zou nog iets verbetert kunnen worden door de wc langer open te houden (nu van 12-21h) en een douche aan te leggen, de ruimte lijkt er wel te zijn hiervoor. 18 euro vond ik een prima prijs voor een unieke plek.

• juni 2021

mooie lokatie met prachtig uitzicht. grasveld erg hobbelig en onverzorgd. veel vrachtverkeer over het bruggetje. geen douche. stevig aan de prijs.

• juni 2021