• april 2023

prima plekje vlakbij de Jumbo. Complimenten voor de gemeente. Dat zouden meer gemeenten moeten doen.

• oktober 2022

prima CP, let op alleen op camperplaats. wij werden gelijk aangesproken toen we kwamen kijken.

• oktober 2021

helaas voor ons geen ster. toen we aankwamen was het giga druk met auto’s en zelfs op de enige camperplek stond een auto geparkeerd. ook sta je bijna voor de deur van de ingang, waardoor iedereen langs je heen loopt. wij zijn dus doorgereden :(

• april 2023

• oktober 2022