Camping 't Meulenbrugge

Vorden, Bronckhorst, Gelderland, Nederland

Camping 't Meulenbrugge

Camping aan de rand van bos - 3 verharde camperplaatsen en kampeerplaatsen op gras - nabij de Baakse beek - broodjesservice - centrum 3km

• Mosselseweg 4

7251 KT, Vorden, Nederland
  • € 21,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• juli 2021

Ben-Huber

Geachte Ben-Huber, Dank voor u review, wij vinden het erg jammer dat u onze camping zo ervaren heeft, alleen klopt het niet helemaal wat u schrijft, wij beschikken in totaal over 10 kampeerplaatsen welke ook geschikt zijn voor campers, deze kampeerplaatsen zijn gelegen vooraan de camping op het hoogste gedeelte, wij hebben achter op onze camping waar de mooiste en rustigste plekken zich bevinden 3 verharde camperplaatsen gemaakt omdat hier de ondergrond niet geschikt was voor campers, dit waren voorheen 3 seizoenplaatsen. Onze toeristische camping wordt zeer druk bezocht en dat is de reden dat wij deze seizoenplekken hebben omgebouwd tot verharde camperplaatsen.

• mei 2021

Prachtige camping , rustig, zeer goed sanitair, heerlijke plek ❗maar waarom er iemand met een bladblazer in het bos rondloopt is mij een compleet raadsel. Overbodig, onnuttig en absoluut te lawaaiig. Het overwegen waard om dit Niet meer te doen. Het zou de camping perfect maken😊.

gerari

Geachte familie Vink, Wij willen u bedanken voor de beoordeling, wij vinden het wel erg jammer dat u onze nieuwe en erg populaire camperplaats niet mooi vond, smaken verschillen, het betreft een zeer ruime en rustig gelegen plaatsen welke zijn gelegen aan de rand van onze camping, wij willen zeker niemand voor straf in een hoek plaatsen, maar wel rust en ruimte geven, wij konden u ook geen andere camperplaats aanbieden omdat alles was volgeboekt. Vlak nadat u nog snel even de watertank had gevuld en bent weggereden hebben wij toch nog een camper blij mogen maken met deze unieke camperplaats, ze hebben vandaag zelfs nog een dag bijgeboekt.

• juli 2021

• mei 2021

gerari

• € 21,00 • 1 apr. t/m 31 okt.