• december 2023

Mooi plekje, maar...... op de site staat dat je de havenmeester kunt bellen voor info. Dat is dus NIET waar. ik heb net deze man gesproken en hij wordt gek van alle telefoontjes in het weekend en zelfs tijdens de nachtelijke uren. mensen vellen zelfs om te vragen of er nog een plekkie vrij is

• december 2023

lekker s,nachts aan de Nederrijn gestaan. lekker gegeten in Wageningen beetje druk met de vrachtwagens,verder ok. bedankt Wageningen. gr,Frans en Marita

Kortgene42

Mooi startpunt voor fietstochten. Voor de rest geen mooie plek en veel vrachtauto’s’s morgens vroeg al.

Parking Rijnhaven