Boerderijcamping Den Hoek

Wilp, Voorst, Gelderland, Nederland

Paar dagen gestaan met hemelvaart. Prima lokatie mooi sanitair. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Mooi verhard plekje voor de camper

• april 2023

Redelijke camping, wel wat geluid van de A1 maar niet hinderlijk, prachtig toiletgebouw met mooie ruime douches. Het enige minpunt is dat wij met camper incl. 2 personen geen €18 hebben betaald maar €21,50 excl. stroom, dat was nog eens €3,50 extra dus €25, dat is niet wat er vermeld staat!

• april 2023

Ik begrijp serieus die goede reviews niet.

• april 2023

Ik begrijp serieus die goede reviews niet.

Boerderijcamping Den Hoek