Kampeerhoeve Bussloo, camping

Wilp, Voorst, Gelderland, Nederland

• juli 2024

we hebben genoten op de camping. Een zeer klantvriendelijke eigenaar, grote camperplek. Prachtig sanitair. 300 meter lopen naar de recreatieplas. Jammer dat de A1 zo dichtbij is.

tablet-van-marja

Bedankt en graag tot ziens!

• juli 2024

Mooie camping met schoon sanitair en vriendelijke mensen. De eigenaar is zeer klantvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug

fredsilvia

Hartelijk dank Fred en Silvia en graag tot ziens!

• juni 2024

Zeer vriendelijke ontvangst, zeer competitie alles in een prijs en geweldig mooi sanitair. toegangskaarten voor athermen Bussloo lagen klaar... We waren laat met reserveren waardoor we niet de allerbeste plek hadden maar zelfs die was prima. Topplek.

kees-en-esther

Bedankt voor de mooie review Kees en Esther en graag tot ziens!

tablet-van-marja

Bedankt en graag tot ziens!

fredsilvia

Hartelijk dank Fred en Silvia en graag tot ziens!

• juni 2024

kees-en-esther

Bedankt voor de mooie review Kees en Esther en graag tot ziens!

Kampeerhoeve Bussloo, camping