Zeer vriendelijke ontvangst, zeer competitie alles in een prijs en geweldig mooi sanitair. toegangskaarten voor athermen Bussloo lagen klaar... We waren laat met reserveren waardoor we niet de allerbeste plek hadden maar zelfs die was prima. Topplek.

kees-en-esther

Bedankt voor de mooie review Kees en Esther en graag tot ziens!

Dank jullie wel en graag tot volgend jaar

• september 2022

Wat een fantastische camping ,fijn ontvangst, sanitair zeer schoon , prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. komen zeker terug,

Dank jullie wel en graag tot ziens

kees-en-esther

Bedankt voor de mooie review Kees en Esther en graag tot ziens!

Dank jullie wel en graag tot volgend jaar

• september 2022