Parking Busstation Farmsumerweg

Appingedam, Groningen, Nederland

• juli 2024

Stroompaal werkt prima. Wel euro's meenemen, ander € wordt niet geaccepteerd. goede brede en lange plekken. Fijn dat er nog gratis plekken met voorzieningen zijn. Appingedam leuk stadje om te bezoeken.

• juni 2024

voor 1 nacht goed te doen (oordopjes gebruikt ivm naastgelegen weg) Electra gebruikt (2 x 2 euro) in 24 uur. Appingedam is een leuke plaats. makkelijk lopend bereikbaar. supermarkten op 600 m. met dank aan gemeente Appingedam.

• juni 2024

Topplek, persoonlijk sta ik liever op gras, maar met de vele regen nu een uitdaging. Bij aankomst was ik in de war omdat er grote bordenverboden in te rijden en privé terrein staan. Nergens staat een bord met camperplaats, pas op het terrein zie je de plekken

• juli 2024

Parking Busstation Farmsumerweg