Jachthaven Noordergat

Lauwersoog, Het Hogeland, Groningen, Nederland

Jachthaven Noordergat

locatie dichtbij Nationaal Park Lauwersoog - toiletgebouw in winter gesloten - in winterseizoen minder capaciteit ivm opslag boten - veerboot naar Schiermonnikoog 500m - vishandel en restaurant in haven - centrum 250m

• Noordergat 1

9976 VR, Lauwersoog, Nederland

• februari 2021

Aanrader. Prachtige plek met mooi uitzicht over het meer. Het campergedeelte ligt op een doodlopend deel, dus rustig. We stonden er alleen. Sanitair is prima.

• januari 2021

Bezocht op 22 december 2020. We staan daar voor de slagboom en hebben via de intercom contact met de havenmeester. Alle plaatsen zijn op het gras en volgens hem niet echt geschikt voor een overnachting met dit weer (regen). We worden weggestuurd.

• september 2020

Mooie locatie in jachthaven uitermate gastvrije en meedenkende havenmeester, er is altijd wel een plekje ook al is het voor 1 nacht. Sanitair is top mooie uitvalbasis voor een dagje Schiemonnikoog.

paracom

Alle 62 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2021

• januari 2021