mooie plek, direct aan het water. wij stonden er voor nu alleen. Kan mij wel goed voorstellen dat de plekken snel vol zijn en dan is het echt passen en meten op het kleine veldje. sanitair was keurig en ook in de winter te gebruiken, verwarmde toiletten en douches.

ArnoldHarms

Stoere cp aan het water. Aardig personeel en fraai sanitair. Het grote voordeel is dat je 10 minuten van boot naar Schier bent.

dirkbart

Als je na de slagboom rechts afslaat heb je mooie plekken tegen de dijk direct aan de haven(geen overlast van verkeer) . Aan het meer zijn een paar plaatsen, maar snel bezet. Super goed sanitair. In de avond en nacht erg rustig.

Jachthaven Noordergat