Middelstum, Loppersum, Groningen, Nederland

Camperplaats Ewsum

parking bij donjon en theetuin - tarief: eigen bijdrage, te betalen bij het theehuis - supermarkt op loopafstand - zwembad in dorp - Ewsum organiseert vaak streekmarkten en culturele activiteiten - centrum 500m

• Oosterburen 1

9991 NB, Middelstum, Nederland

• oktober 2022

Prima , gratis, camperplaats om te staan en de omgeving te verkennen. Supermarkt niet ver van de plek en legio fietsmogelijkheden. Zoals aangegeven geen mogelijkheid water in te nemen c.q. te lozen en ook geen chemisch toilet ledigen. Parkeerplaats wordt veel gebruikt door honden ”uitlaters”.

• september 2022

Mooie plek,helaas kwam er een aso uit zijn niesman camper of ik gelijk m meer voren wilde zetten! Wij zijn gevlucht van deze eikel!!

Hedona

Rustig, zeker ‘s nachts. Als het niet past op de officiële camperplek lijkt het geen probleem om ergens anders op de parkeerplaats te gaan staan. Met de hond prima wandelen in het naastgelegen bos. Restaurant Herberg In de Valk in het dorp is een aanrader voor de lekkerbekken onder ons.

• oktober 2022

• september 2022