Middelstum, Loppersum, Groningen, Nederland

Camperplaats Ewsum

parking bij donjon en theetuin - tarief: eigen bijdrage, te betalen bij het theehuis - supermarkt op loopafstand - zwembad in dorp - Ewsum organiseert vaak streekmarkten en culturele activiteiten - centrum 500m

• Oosterburen 1

9991 NB, Middelstum, Nederland

• september 2022

Mooie plek,helaas kwam er een aso uit zijn niesman camper of ik gelijk m meer voren wilde zetten! Wij zijn gevlucht van deze eikel!!

Hedona

Rustig, zeker ‘s nachts. Als het niet past op de officiële camperplek lijkt het geen probleem om ergens anders op de parkeerplaats te gaan staan. Met de hond prima wandelen in het naastgelegen bos. Restaurant Herberg In de Valk in het dorp is een aanrader voor de lekkerbekken onder ons.

petreghond

Mooie plek; fijn wandelgebied met honden. Supermarkt op loopafstand. De eerste plek is het ruimst met een stukje gras ervoor. De 2 plaatsen daarnaast zijn erg smal. Dat is wel jammer want de parkeerplaats is groot genoeg… Maar al met al: prima om te staan!

• september 2022