Musselkanaal, Stadskanaal, Groningen, Nederland

Passantenhaven Spoordok

rustige plaats bij passantenhaven - de ingang van de locatie ligt tegenover Havenkade 10 - winkelcentrum 500m

• Havenkade

9581 AZ, Musselkanaal, Nederland
  • € 18,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

Goedemorgen. Ben hier van het weekend geweest. zeer mooi aangelegde plek. Alles inclusief voor € 18 per dag. Overdag wat verkeer op de straat er tegenover. Maar dat stoorde ons niet. Je kunt heel snel naar de stad lopen. Ook met de hond kun je hier goed wandelen.

• oktober 2021

Perfecte cp voor ons, hier gestaan van 16 tot 20 oktober. Simpel en schoon en vriendelijk. Winkels op loopafstand mooi viswater en fietsen in de stilte en rust van de omgeving. Genieten voor ons. havenmeester Jaap top 👍🏻 vent.

reliyu

Onze absoluut favoriete plek. Als u rust en stilte wilt, is dit de juiste plek voor u. Sanitaire voorzieningen worden twee keer per dag schoongemaakt. Winkels in de directe omgeving. En Jaap de havenmeester. Er is geen betere. Opnieuw en opnieuw.

• oktober 2021

• Havenkade

9581 AZ, Musselkanaal, Nederland

• € 18,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• Jachthaven in de buurt