moppy2020

Vandaag aankomen rijden, was wel een kleine teleurstelling. Op het aanvoerpad een tentenkamp met veel jongeren, in de doucheruimte veel achtergebleven handdoeken en shampoo. Niet erg netjes vandaar besloten door te gaan ondanks dat het camperveld zelf er netjes uitzag.

Erna-en-Aaike

Goedendag Erna en Aaike, Wat jammer dat u zich daar door heeft laten leiden. We waren druk in de weer bij de accommodaties en het sanitair om alles weer aan de kant te krijgen. U geeft nu een review over het camperpark wat niet helemaal terecht is. Misschien volgende keer even de moeite nemen om ons aan te spreken... Het is volle rust op het camperpark. Tot ziens!

Twee dagen met veel plezier gestaan op Camperpark Noord. Sanitaire voorzieningen zijn dik voor elkaar. De eigenaars runnen het camperpark met veel enthousiasme.

Camperpark Noord