Mooie rustige plek. Nette voorzieningen, geen sanitair. Zeer vriendelijk ontvangen door eigenaar, die ondanks ons wat late tijdstip van aankomst, ons voorzag van informatie over de camperplek en omgeving. Aantal verharde plekken en aantal onverharde plekken.

Windkracht51

Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse met info. Prima plekje, zelfs bij minder mooi weer! En mooi kort bij Bourtange voor een bezoek.

Gram54

Dank u wel voor deze mooie recensie. Een mooi begin voor het nieuwe seizoen.

• december 2023

GvdD

Fijn dat u blij verrast bent. We houden van tevreden gasten. Daarom is het ook geen moeite om even in de auto te stappen om het weekend voor u iets aangenamer te maken. We wensen u fijne feestdagen en misschien tot volgend jaar. Een aai over de bol voor Denzel.

Gram54

Dank u wel voor deze mooie recensie. Een mooi begin voor het nieuwe seizoen.

• december 2023

• S.W. de Clercqweg 2