Vlagtwedde, Westerwolde, Groningen, Nederland

De Campertoene

Locatie nabij vesting Bourtange - landelijk gelegen in gemeente Westerwolde - vlakbij de Duitse grens - centrum 1km

• S.W. de Clercqweg 2

9541 XC, Vlagtwedde, Nederland
  • € 12,50 • 2 apr. t/m 31 okt.

• april 2022

Gefeliciteerd met de nieuwe parkeerplaats in een prachtige omgeving. Nabij Vesting Bourtange met ruime plaatsen. Met voeding een eerlijke prijs. Meer is er niet nodig

Krischi11

Bedankt voor deze mooie recensie.

• april 2022

Keurig verzorgde plek, diverse ruime verharde plaatsen en de rest op gras. Ieder een eigen stroomaansluiting. Mooie haagplanten, we hebben hier mogen genieten van diverse soorten vogels en een mooie zonsondergang.

Harko en Franny

Dankjewel voor jullie bezoek en fijne revieuw. En dan nog de verrassing die we aantroffen. We zullen er een mooi plekje voor zoeken. Leuk!

• april 2022

keurig camper terrein, royale plaatsen, gastvrije ontvangst, prachtig uitzicht. Mooi startpunt voor fietstochten. Een aanrader, deze net gestarte onderneming!

user381900455

Dank voor deze mooie recensie. Hier zijn we erg blij mee. We hopen jullie nog een keer te mogen begroeten.

Krischi11

Bedankt voor deze mooie recensie.

• S.W. de Clercqweg 2

9541 XC, Vlagtwedde, Nederland

• € 12,50 • 2 apr. t/m 31 okt.