• februari 2024

Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse met info. Prima plekje, zelfs bij minder mooi weer! En mooi kort bij Bourtange voor een bezoek.

Gram54

Dank u wel voor deze mooie recensie. Een mooi begin voor het nieuwe seizoen.

GvdD

Fijn dat u blij verrast bent. We houden van tevreden gasten. Daarom is het ook geen moeite om even in de auto te stappen om het weekend voor u iets aangenamer te maken. We wensen u fijne feestdagen en misschien tot volgend jaar. Een aai over de bol voor Denzel.

• december 2023

Leuke en prima plek, zeker om de kerstmarkt te bezoeken. Ca. 3 kwartier lopen. Mooi in open Groninger platteland.

PierreenTea

Dank u wel voor uw revieuw. We wensen u alvast fijne feestdagen.

• februari 2024

Gram54

Dank u wel voor deze mooie recensie. Een mooi begin voor het nieuwe seizoen.

PierreenTea

Dank u wel voor uw revieuw. We wensen u alvast fijne feestdagen.

• S.W. de Clercqweg 2

9541 XC, Vlagtwedde, Nederland