we zijn hier vaak geweest maar wat jammer dat het hier zo duur geworden is dus voor ons geen plekje meer

yvonnelouise1953

Hartelijk dank Yvonnelouise voor jullie waardering voor ons nieuw sanitair!! Waren jullie het niet die ons vorig jaar vroegen om afwasplaatsen??

voor deze camperplaats kan je niet minder geven dan 5 sterren. Een warm ontvangst, een mooie omgeving, die ideaal is om de streek per fiets te verkennen. Een vernieuwd sanitair en alle andere aanwezige fasciliteiten om een fijn verblijf te hebben op deze camperplaats.

vanuit noord Holland aangereden. was gesloten

vanuit noord Holland aangereden. was gesloten