Winschoten, Oldambt, Groningen, Nederland

Locatie bij jachthaven - centrum 500m

• Hellingbaan 4

9672 BM, Winschoten, Nederland

• september 2022

de camperplaats valt ons tegen en de stroom erg duur dit is geen plek voor ons om nog eens terug te komen

saartje

Helaas hebben wij onze stroomprijzen moeten aanpassen door de stijgende energieprijzen en ons nieuwe contract. Jammer dat het u tegen viel. Wij wensen u een goede vakantie toe! Groeten Team Havenbeheer Oldambt

Anapost

Dank u wel voor de mooie review, daar worden wij blij van! Groeten Team Havenbeheer Oldambt

• augustus 2022

Al meerder keren in Winschoten geweest maar nu ook deze wonderschone camper plek bezocht. Mooie ruime plaatsen, we konden zelf de aanhanger met onze motoren aangekoppeld laten. Goede sanitaire voorzieningen. Kortom, super verblijf gehad!!

papenburg

Tevreden klanten worden wij blij van. En daar doen wij het allemaal voor. Wij hopen jullie snel weer te zien! Groeten team Havenbeheer Oldambt

• augustus 2022

• Jachthaven in de buurt