Jachthaven Winschoten

Winschoten, Oldambt, Groningen, Nederland

• juni 2024

Voor ons was het een hele fijne plek. Centraal gelegen, op slechts een paar meter van de stad. Zeer vriendelijke havenmeester, top 👍🏻 ga zo door… Groeten Bodo en Heike

Simsa

Bedankt Bodo en Heike voor de mooie review en het delen van uw ervaring! We waarderen de positieve feedback! Tot de volgende keer. Groeten team jachthaven & camperplaatsen Winschoten

• juni 2024

mooie plaatsen met schitterend uitzicht op het haventje. zeer hartelijk ontvangst. zeer schoon sanitair. Echte aanrader!

jortje2020

Beste Jortje, Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. We zien u graag weer terug. Groeten team jachthaven & camperplaatsen Winschoten

een leuke plaats om te staan een zeer vriendelijke beheerder die je alles uit legt over Winschoten en daar ook lekker gegeten 2 dagen gestaan met een ritje naar thermen bad nieuweschans dus alles top

hein-en-wilma

Beste Hein & Wilma, Wat een geweldig compliment, heel erg bedankt! En fijn dat jullie zo genoten hebben in Winschoten en heerlijk ontspannen in Thermen Bad Nieuweschans. Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten. Groeten team jachthaven & camperplaatsen Winschoten

Jachthaven Winschoten