Parking Schutterhuske

Brunssum, Limburg, Nederland

Parking Schutterhuske

camperlocatie in het Schutterspark - cafetaria en pizzeria 1km [via Peerdendries en Kochstraat] - rolstoelroute - bootshuis met vijverrestaurant - centrum 500m

• Heidestraat 20

6443 VZ, Brunssum, Nederland

• maart 2021

uiteenlopende eerdere reviews. wij hebben het prettig ervaren. de jeugd ach die hebben ook hun plaatsje nodig en hun gedrag is niet tegen de camperaars.

• februari 2021

Relaxt staan, naast het bos, perfect met de honden. Voor dochter zou het klimbos geweldig zijn geweest, maar ja. Genoten van de twisten in de reviews ;)

• februari 2021

Pas op voor camper overvallers en beroving. Ik ben laats beroofd en al mijn spelen en geld kwijt Onder bedreiging van een vuurwapen. Vreselijk evaring en nog vaal nachtmerrie van

minikamp

Alle 99 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• maart 2021