Ook in de herfstvakantie is het hier mooi. Schoon sanitair en een mooi gemaaid veld met uitzicht op de koeien. Veel gefietst en gewandeld.

Wat een heerlijke plek! Vriendelijke ontvangst. Prachtige camping. schoon sanitair. Fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen.

HansClever

Wij verkopen geen rust met feest. Al onze gasten waren op de hoogte van deze eenmalige gebeurtenis; de bruiloft van een familielid waarbij de muziek om 02.00 uur helemaal uit is gegaan. Wij hebben zondagochtend met iedereen gesproken waardoor wij het ook erg jammer vinden dat u dit niet ter plekke heeft besproken en dit schrijft onder een naam waar u niet mee geboekt hebt.

Camping 't Zinkviooltje