Camping 't Zinkviooltje

Epen, Gulpen-Wittem, Limburg, Nederland

• juni 2024

MHPGielen

Mooie camping prachtige ligging en schoon santair. Plaatsen na zware regen soms wat drassig voor campers maar overleg met beheerders voor plaatsing lost dit probleem afdoende op.

Rakko.nl

Helaas is het buitenterrein in heel Nederland op dit moment nat. Om geen risico te lopen hebben wij u op de weg geplaatst. Wij doen onze uiterste best en nemen dit probleem zeker serieus. De financiele middelen zijn niet altijd dusdanig voorhanden om alles in 1 keer aan te pakken.

• juni 2024

Camping 't Zinkviooltje