Camperplaats Maascamp

Gennep, Limburg, Nederland

Camperplaats Maascamp

Camperlocatie in de kop van Limburg - plaatsen nog in opbouw - sanitaire voorzieningen nog in aanleg - aanrijroute via ingang van locatie aan de Maaskempweg - gebruik GPS-coördinaten - natuurgebied de Maaskemp - het Niersdal - centrum 1km

• Maaskempweg 3

6591 BR, Gennep, Nederland

• oktober 2021

EspritMexx

Dichter bij het gezellige centrum heb ik nog nergens gestaan. daarnaast midden in de natuur. prachtig plekkie

Simon---Natasja

Beste Simon en Natasja, Dank voor jullie feedback. Al hebben wij wel een beetje onze twijfels bij de uitspraak dat deze opbouwend bedoeld is. Want dan had een persoonlijk mailtje natuurlijk beter geholpen bij het 'opbouwen' dan een openbare negatieve review die blijvend is. Zo geven jullie ons niet de ruimte om het op te lossen. Hoe dan ook; jammer om te horen dat het niet naar wens is. Dat vinden we erg vervelend en zullen dan ook proberen om op korte termijn de nodige aanpassingen te doen zodat het aanbod beter aansluit bij jullie behoeften. Nog even een korte vraag; wat lag er precies slordig bij? We hebben eergister namelijk nog het gras gemaaid en gesnoeid. Desgewenst kunnen we er ook even over bellen. Groetjes, Maascamp

• oktober 2021