Camping De Boskant

Geulle, Meerssen, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Fijne camping met alle faciliteiten aanwezig. Was onze allereerste camperervaring. Heerlijk restaurant met vriendelijke en flexibele eigenaren. Leuk speeltuintje voor de kleintjes.

TeamTuba

wat een prachtige camperplaats/camping. grote plaatsen,geen gezeur met muntjes om te douchen, schoon en mooi sanitair gebouw.. Goed kunnen fietsen via fietsknooppunten.. Restaurant ter plaatsen,dus helemaal top. komen graag terug.

Marian-Mul

Prima camping met heel ruime plaatsen.

Marian-Mul

Prima camping met heel ruime plaatsen.

Camping De Boskant