Camping De Boskant

Geulle, Meerssen, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Zeer leuke gezellige plaats met ruimte camperplaatsen en elk zijn stukje groen om de streek te verkennen. 30 minuten met de fiets van Maastricht, Valkenburg en dergelijke te bezichtigen. Elk plaatsje heeft z’n watertappunt en elektriciteit. Wij komen zeker terug.

VincentMara

Mooie locatie om te overnachten met camper of caravancombinatie. Grote verharde plaatsen met moderne nieuwe faciliteiten. Restaurant aanwezig. Was ook goed. Volgens eigenaren vader/zoon komen er volgend jaar waarschijnlijk nog meer camperplaatsen. Voor caravancombinatie zijn extra lange plaatsen.

rafke56

Fijne camping met alle faciliteiten aanwezig. Was onze allereerste camperervaring. Heerlijk restaurant met vriendelijke en flexibele eigenaren. Leuk speeltuintje voor de kleintjes.

Camping De Boskant