A2 Campeer-Centrum

Gronsveld, Eijsden, Limburg, Nederland

A2 Campeer-Centrum

vooraf bellen, overnachten van 18-10u - via A2, afslag 56 Gronsveld, ivm lage viaducten vanuit dorp naar industrieterrein tot Nora, hier links - winkel en werkplaats - centrum 5km

• Veilingweg 13

6247 EP, Gronsveld, Nederland

• december 2020

dank je wel A2 voor de mogelijkheid tot overnachting( okt. 2020) hoe zo veilig voelen?? is gewoon prima plek, beetje de A2 op de achtergrond, doch mag de pret niet drukken

• september 2020

Prima plek voor een overnachting, de camperwinkel is op zondag gesloten dus we konden er zo lang zijn als we wilden. Heel vredig en ik voelde me veilig! 5 minuten lopen naar Aldi-supermarkt.

• juni 2020

Top plek! Heerlijk voor doorreis. Geen poespas, gewoon grind waar je gratis kunt staan. Zo zouden er meer moeten zijn

frans-bos

Alle 21 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• december 2020

• september 2020