• april 2023

Een plek grind om te staan. Goed verlicht en rustig, tijdens de nacht van zaterdag op zondag dat wij er stonden. We hadden niet gebeld, er stond één andere camper die ergens stroom vandaan kreeg (?). Slapen en weer door.

• september 2022

Fijne winkel met compleet assortiment. We vonden precies wat we nodig hadden. De plek voor de winkel vonden we niet uitnodigend om te overnachten. Het is gratis maar men vraagt om taart voor het personeel te bezorgen ?? Dus maar doorgereden naar Blegny.

• september 2022

Uitstekende camperplek voor een overnachting. Jammer dat het bedrijf gesloten was. Ik had er graag even rondgesnuffeld. Dankjewel voor de overnachting!

• april 2023

A2 Campeer-Centrum