Hier met de Pasen gestaan. Mooie ruime plek zelf uitzoeken waar je wil staan geen verplichting om voor een tijd te vertrekken. Mooie en schone douche en toilet ruimte die je gratis mag gebruiken. En niet duur voor het totaal plaatje. Komen zeker nog een keer terug.

Campertje61-63

Hele fijne camperplaats, ruime plaatsen, rust, los lopende kippen, mooie omgeving om te wandelen en fietsen, mooi sanitair etc. Nu zelf kiezen wel of geen stroom (was inclusief) nu €2,00. We zeggen tot ziens!!!

Camperplaats Hoeve Twente