• januari 2024

zoals ik dit allemaal leest , hebben wij ook een minder prettige ervaring daar gehad. Bij Jan en Geert kwamen wij wel 25 nachten per jaar. Wij missen dat wel. Zij waren flexibel en super meegaand ok als er visite kwam. Het spijt ons maar gaan er niet meer heen.

joskosterman

mooie cp. wij stonden met weinig camperaars, dan is 1 douche voldoende. ik kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen wat behelpen is. De prijs voor electriciteit vind ik (5€) persoonlijk aan de hoge kant. enig minpunt is de drukke weg die wel luidruchtig is. verder zag alles er netjes uit

jeantille

vriendelijke ontvangst door nwe eigenaar, mooie ruime plekken, prachtige fietsomgeving, sanitair wat verouderd maar schoon, warme douche, je kan kiezen wel of geen stroomverbruik, prima, we komen zeker weer terug, grt. Jet & Henk R.

• januari 2024

Camperplaats Ittervoort