• juli 2024

HMMT

wij staan hier nu voor de eerte keer,en zal niet bij die ene keer blijven we zijn hier vriendlijk ontvangen,alles is er proper,wc douches stroom 2.50 boven de 15 euro betaal ik heel graag,ook aan de honden is er over nagedacht met een loopweide grts Patrick en Dorine

Patrick-en-dorine

Op doorreis en altijd weer fijn om een nacht hier te komen ,Goed verzorgde camper plaats met alles er op en aan zo als het hoort. Vriendelijke ontvangst bij aankomst.Wij komen hier zeker weer terug. Groetjes Els en Henk

• juli 2024

Camperplaats Ittervoort