• juli 2024

Prachtige camping met grote plaatsen. Mooi nieuw goed onderhouden sanitair gebouw. enige nadeel: de vele vel le vluegen. weliswaar niet afkomstig van de boerderij maar de de kippenfarm 200 meter verderop. .bijna niets tegen te doen. Elke avond voor slapen gaan vliegen vangen.

ttel540

Super camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Positieve reviews kloppen allemaal. Rechts buiten de camping snackbar Smularia De Smickel met heerlijke snacks en gerechten (zuurvlees schotel). Een aanrader na een lange rit. Hier komen wij zeker terug camping/snackbar.

Boerderijcamping de Limburgerhof