Camperplaats IndeVerte

Lottum, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

Camperplaats IndeVerte

camperplaats gelegen tussen de rozenvelden - speciaal voor rustzoekers en hondenbezitters - prachtige uitzichten - naast het bos gelegen - centrum 2km

• Horsterdijk 97

5973 PM, Lottum, Nederland

• februari 2021

Prima, mooie en rustige CP. Wij sluiten ons helemaal aan bij de voorgaande reviews. Ook het op de CP geleverde eten van In de Witte Dame in Grubbenvorst was prima.

• februari 2021

Hele mooie zeer rustige cp in nabijheid van vele wandel- en fietsmogelijkheden. WiFi werkte dit weekend even iets minder. super vriendelijke eigenaren. mooi sanitair. € 15,00 incl. stroom is een mooie prijs.

• februari 2021

De voormalige camping wordt door de nieuwe eigenaren omgetoverd tot een camperplaats. Bij het hartelijke ontvangst kregen we twee eieren voor het ontbijt. Dat zegt iets over de gemoedelijkheid. Ruime plaatsen in een bosrijke omgeving. Voldoende schoon sanitair.

Tolgaarder

Alle 20 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!