• februari 2024

een camperplaats waar alles klopt. super schoon sanitair. mooie plaatsen. prachtige omgeving. aardige en hartelijke beheerders. we zouden 2 nachten blijven zijn er 4 geworden. oja en de douche: heerlijkkkkkkkkk. wij zeggen bedankt en zeker tot ziens

• januari 2024

Top….vriendelijke mensen…alles aanwezig. Mooie ruime plekken. Hebben met jaarwisseling hier gestaan…heerlijk rustig en geen vuurwerk wat onze viervoeters erg fijn vonden. Tot volgend jaar..

• december 2023

Fijne top locatie heerlijk voor de hond jammer van de gasten die de wifi verknallen met eigen wifi stoorzenders

• februari 2024

• januari 2024