Camperplaats IndeVerte

Lottum, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

• juli 2024

Super leuke plek waar alles aanwezig is. Royale parkeerplaatsen. Puur natuur. Uitgangspunt voor fietstochten in de regio en aan de Maas.

CaradoT138

Super camping, we kwamen laat aan, maar was nog een prachtig plekje vrij. fijne eigenaren die echt genieten van de mensen die bij hun kamperen. we komen hier zeker terug! ook onze 3 honden waren welkom , dat was ook heel fijn aangezien je dat niet heel vaak ziet meer helaas.

Camperplaats IndeVerte