Maastricht Marina

Maastricht, Limburg, Nederland

Maastricht Marina

Bij jachthaven aan de Maas - na de afslag van Hoge Weerd, weg 500 meter volgen tot toegangspoort - daarna telefonisch aanmelden [0031(0)6 46412289] - AANKOMSTTIJD 13.00 - 19.00u - RESERVEREN aanbevolen via de website van de camperlocatie - minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen - in winterseizoen beperkte sanitaire voorzieningen - fietsknooppunt 2,5km - centrum 3km

• Hoge Weerd 20

6229 AM, Maastricht, Nederland
  • € 21,00 • 2 feb. t/m 31 dec.

• juli 2021

hulde aan de beheerders dat ze de c.p. weer op en top hebben na het hoge water wij hebben er een paar dagen gestaan nadat we al van te voren gereserveerd hadden en werden netjes op de hoogte gesteld en hoopten dat we wel kwamen en dat hebben wij natuurlijk gedaan op deze mooie plek aan de maas

• juli 2021

Goede camperplaats. Alle basis voorzieningen aanwezig. Goed sanitair en douches. WiFi is er maar verbinding krijgen … ja dat gaat heel soms. Dit is voor ons een minpuntje.

• juli 2021

Heerlijke plek om de vakantie te starten. Mooi uitzicht over de haven. Prima sanitair. Wel boeken zit meestal helemaal vol. Sofa is het restaurant naast de haven. Echt top eten met een heel mooi terras.

RolandDees

• € 21,00 • 2 feb. t/m 31 dec.

5 dagen

• Jachthaven in de buurt