Fijne camping met voor een camping van deze omvang zeer luxe sanitair. Waarschuwing voor de onderste plaatsen (3 t/m 6) bij regen; dat wordt één grote modderpoel. Wij hadden op een gegeven moment het gevoel in de forellenvijver te staan 😉 Restaurant inderdaad zeer aanbevelenswaardig.

• april 2023

Gemoedelijke mini-camping. Direct naast een Forellenvijver en bij de Geul. Prachtige omgeving om te fietsen. Terrein is iets rommelig, en bij regen is er kans op sporen en slippen. Sanitair dik in orde! Voor drie nachten 90,- euro betaald.

• april 2023

Minicamping Geulhof