pepperbus

Nieuwe camperplaats. Prachtig plaatsje aan het water. Super vriendelijke beheerders die hier en daar een bordje willen plaatsen om het nog duidelijker te maken. Douche en toilet keurig netjes schoon. Ik ben fan.

Ericontheway

We hebben hier op 20 april gestaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de havenmeester. We hebben een prima verblijf gehad. Alles is aanwezig, mooie serviceplaats en supermooi sanitair. De plek is pas drie weken open en de havenmeester is blij met alle tips. Restaurant ook prima.

Jachthaven de Driesen