Camperplaats en Jachthaven de Driesen

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Geweldige knusse camperplaats, prachtig uitzicht over jachthaven en het meer, super schoon en netjes sanitair , komen hier zeker nog eens terug. Weinsberg camperaars.

Haveld

Bedankt! Dan zullen we jullie weer graag ontvangen! Team Jachthaven de Driesen.

• juni 2024

4 sterren als je direct uitkijkt over de mooie jachthaven en de Mookerplas. (plaatsen 8 t/m 11) prima voorzieningen en een heel fijn restaurant. De wifi functioneert niet of nauwelijks.

BuscamperBreda

Bedankt voor je goede review. De WIFI functioneert inmiddels weer zoals het hoort. Team Jachthaven de Driesen.

MartiniRacingCampervan

Fijn dat jullie hebben genoten ! daar doen we het voor. We hopen jullie weer een keer te mogen ontvangen. Team Jachthaven de Driesen.

Haveld

Bedankt! Dan zullen we jullie weer graag ontvangen! Team Jachthaven de Driesen.

Camperplaats en Jachthaven de Driesen