Eethuis De Diepen

Milsbeek, Gennep, Limburg, Nederland

Eethuis De Diepen

locatie bij eethuis aan de grens met Duitsland - registreren en betaling via de app AanUit.net of bij het restaurant - LET OP: niet alle plaatsen hebben elektriciteit - jeu de boules-veld - strand met meertje - restaurant open van 01/10-01/05 op woensdag en vrijdag t/m zondag van 11-20u - centrum 1,5km

• Zwarteweg 60

6596 MJ, Milsbeek, Nederland

• november 2021

Het beheerderspaar liet op het mededelingenbord weten dat we welkom bleven, ook al genoten zij van twee weken vakantie. Alleen waren de basisfaciliteiten (natuurlijk) niet beschikbaar, het welkom werd erg gewaardeerd.

Franc_LM

zaterdag voor de 2e keer op deze camperplaats gestaan, super vriendelijke eigenaar waar we een leuk praatje mee gemaakt hebben. mooie omgeving om te fietsen en zeker het natuurgebied niet vergeten met hele mooie wandelroutes. ook weer lekker een hapje gegeten, wij komen zeker terug

• augustus 2021

• november 2021