Hele fijne camperplaats, je loopt zo de natuur in voor een fijne wandeling. Het is er ook heerlijk fietsen en het dorp is niet ver. We komen er graag!

M.P.P.-van-Keulen

Wat een fijne plek , een prachtig wandelgebied wat wij erg fijn vinden . De honden hebben genoten . Een losloop gedeelte voor de honden wat je vaak ook niet ziet . Geen douche maar dat is niet erg . Een plek waar wij zeker terug komen.

CarlaBos

wie van rust en natuur houd is hier de juiste plaats alles wat je moet hebben is er douche heb je in de camper

• Op de Paal 4

5854 PV, Bergen, Nederland