wat een prachtige camperplaats! grandioos uitzicht op natuurgebied waar je zo in loopt en super plaatsen met echt gras! Rest van de reviews sluit ik mij helemaal bij aan.

A3enA

Dankjewel voor deze mooie review. Het mooie weer heeft ook meegeholpen. Fijn dat jullie zo genoten hebben ,wij wensen jullie nog veel camperplezier. Groetjes Carin en Tonnie.

E.-Groothedde

Dankjewel voor deze mooie review . Fijn dat jullie zo genoten hebben we zien jullie graag terug komen. Groeten Carin en Tonnie .

Camperplaats Anselberg