Gasthuys de Peel

Ospel, Nederweert, Limburg, Nederland

• juni 2024

Wat een rust straalt deze CP uit. En wat een lieve mensen. Hier komen we zeker terug. Ze vertellen graag over hun mooie werk onder het genot van een kop koffie en een stukje vlaai. Vlakbij de Grote Peel. Waar je heerlijk kan wandelen. Bedankt voor de mooie dagen en succes met jullie mooie werk

Kemphaan

Super lieve mensen die ons zelfs vlaai en koffie serveerden op dag 2.

ronpoe

Camperplek doet echt zijn naam aan, een gasthuis. Vriendelijke ontvangst, goed en net sanitair en mooie plekken op gras. Leuke bijkomstigheid, we werden door de beheerders uitgenodigd op het terras voor een bakje koffie met vlaai met de andere gasten.

• juni 2024

Kemphaan

Super lieve mensen die ons zelfs vlaai en koffie serveerden op dag 2.

Gasthuys de Peel