Na aankomst hier vanmiddag dit even gemeld in het restaurant en gevraagd naar de voorwaarden: geen voorwaarden en niks verplicht. we zijn er toch gaan eten en dat was een lekker, royaal en heel betaalbaar. Super! we komen graag nog eens terug. er zijn geen voorzieningen maar de ligging is mooi.

Jan-en-Ans

Relaxte plaats. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. We hebben niet gegeten in het restaurant, wel wat gedronken, het personeel was vriendelijk.

Thess-en-Sjefke

Mooie camperplaats. Je staat wel in het donker onder de bomen. Het restaurant straalt kwaliteit uit. Het personeel jaagt enorm op omzet. Dat vond ik niet prettig. In opdracht. Was voor mij een reden om niet terug te komen.

Old Inn-Bar&Kitchen