Ottersum, Gennep, Limburg, Nederland

Old Inn-Bar&Kitchen

locatie op parking van restaurant - eten tegen een redelijke prijs - veel speciaal bieren direct van de tap -
consumptie wordt op prijs gesteld - invalidentoilet - huisdieren aangelijnd - supermarkt - openbaar vervoer en centrum 3km

• Siebengewaldseweg 13

6595 NX, Ottersum, Nederland

Prima plek. Mooie gelegenheid tot wandelen. Restaurant is super, heerlijk eten, lekkere biertjes en zeer prettige bediening.

abelvink

Als je bedenkt dat het hier een prima plek is en ook nog in een mooie omgeving en dan ook nog helemaal gratis en zonder verplichtingen........... Helemaal top. Als oudgediende camperaars zijn wij blij met plekken als deze waarbij we de uitbater van het restaurant graag onze klandizie gunnen.

jananton

Prima plek om te staan en de omgeving te verkennen te voet of per fiets. Geen voorzieningen maar daar kies je dan voor.