• januari 2024

twee sterren ivm de prijs. Een geweldige locatie. Op loopafstand leuke restaurants

kapper12

We hebben niets anders nodig dan een manier om dingen te bevoorraden en weg te gooien. Dit is hier perfect. Bovendien heeft elke plek uitzicht op het water. Werkelijk fantastisch en een wandeling rond het meer is de moeite waard.

• oktober 2022

Zeer mooie omgeving voor fietsers of wandelaars. Camperplaats zelf, stonden op de beste plaats, prachtig staan, andere plaatsen zijn toch wat minder. Verzorgd sanitair.

• januari 2024

• oktober 2022