Camperplaats en Jachthaven Eldorado

Plasmolen, Mook en Middelaar, Limburg, Nederland

Prachtige ligging aan de Mookerplas. Prima sanitair. Hou wel rekening met het feit dat je voor douchen, electriciteit en inname van water, muntjes moet kopen. Maar wat een heerlijke plek.

Gerda-en-Rob

Geweldige plek met fantastisch uitzicht over de Mookerplas. Vriendelijke ontvangst. Aanrader!

N.A.M.-Oomen

Zoals altijd heerlijk genieten hier. Mooie omgeving waar eigelijk alles wel te vinden is. Al jaren onze favoriet. Bedankt Rob en Sjors!

Camperplaats en Jachthaven Eldorado