Camping 't Rouweelseveld

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Robert.Riksen

Wat een prachtige camping! Mooi groot veld met ruime plaatsen, keurig schoon en ruim voldoende sanitair, heerlijk rustig, zeer vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker hier nog eens terug!

CamperT&M

Wat een zeer leuke mini Camping met zeer vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair en alles is aanwezig. Grote plaatsen en stroom aanwezig. Echt een aanrader.

Over ons

About us image
Wat leuk dat dat jullie onze camping en camperplaats hebben gevonden. Wij, Piet en Wietje heten jullie van harte welkom en zullen ons best doen jullie een aangenaam verblijf te bezorgen. Wij zijn in 2000 met onze camping en camperplaats gestart op de voormalige boerderij van de ouders van Piet. Geniet van de rust en de ruimte. Er zijn volop mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Maar bovenal ontdek en laat je verrassen door de vele mogelijkheden in de omgeving. Van atractiepark Toverland, het Peelbergen Equestrian Centre de Peelbergen tot zelfs 3 nationale natuurparken in een straal van 30 km en de talloze pareltjes er tussenin.

Camping 't Rouweelseveld