Parking De Nieuwe Hateboer

Sittard, Sittard-Geleen, Limburg, Nederland

• juni 2024

parkeerterrein naast zwembad. water en lozen grijs water. Sittard is mooi om te bekijken. Je zit tegen de Duitse grens aan. sober maar daar is de prijs ook naar

• juni 2024

Ruime plekken, losplaats aanwezig en alle voorzieningen binnen afzienbare afstand. Wij wensen niets meer dan dit! Sittard bedankt 🤩 We komen gauw weer!!

Niels32

Mooie en rustige camperplaats. Opgelet: camperplaats afgesloten van 20/05 tot 30/05/24.

Parking De Nieuwe Hateboer