Camping Zonnehoeve

Valkenburg, Valkenburg aan de Geul, Limburg, Nederland

• juli 2024

Hele fijne camping met gigantisch grote plekken. De eigenaars waren met vakantie maar we zijn ontzettend vriendelijk geholpen door vriendinnen van de campinghouders. Met onze hond ook leuk gewandeld in de appelgaarde, absoluut een aanrader!

• juli 2024

uitstekende camping, heel erg netjes, prachtig sanitair, en erg aardige eigenaren! zeker de moeite waard om hier een keer een kijkje te nemen!

• juni 2024

2 dagen gestaan op prachtige comfortplaats met veel ruimte en privacy. Supervriendelijk ontvangen met fles appelsap, met duidelijke uitleg van de faciliteiten. Stroom en water op de plaats en goede serviceplaats. Binnen 10 min met de fiets in hartje Valkenburg, hier gaan we zeker terugkomen.

• juni 2024

Camping Zonnehoeve