Camping de Rozenhof

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

E-en-M

Leuke camping, mooi uitzicht, ruime plek. Mooie wandel en fietsroutes vanaf de camping. Vriendelijke eigenaar. Jammer dat de stroom maar gedeeltelijk bij de prijs is inbegrepen. Gezien de prijs/kwaliteit had dit wel volledig in de prijs mogen zitten.

Dagjeweg

Voor ons een prima camping, alleen al voor het uitzicht het geld waard. het restaurant was gesloten (wisten we op voorhand) maar restaurant Buitenlust is 500 m verderop en is een prima alternatief.

Camping de Rozenhof