• januari 2024

vanaf vandaag 22 januari zijn wij gesloten . vanaf 15 maart willen we jullie weer graag ontvangen. lieve groet Paul en Corrie

• november 2023

erg mooie plek. alles wat je nodig hebt is aanwezig. Veel informatiebladen over activiteiten en fietsroutes. Het stadscentrum is gemakkelijk te voet bereikbaar. Muziekcentrum De Boisuil is perfect bereikbaar…

• november 2023

mooi, netjes ondanks een kletsnatte dag met een zonnige glimlach ontvangen en een rondleiding langs faciliteiten. aanrader!!

• januari 2024

Camperplaats Weert