Weert, Limburg, Nederland

winnaar NKC-verkiezing Camperlocatie 2014 -
locatie langs kanaal - rustige omgeving - stroomzuilen met euromunten - direct aan fietsroute - max 3 honden per camper - reserveren mogelijk [in weekend, min. 2 nachten] - wisselmoment 12.00u - centrum 1,5km.

• Suffolkweg Zuid 30

6002 RX, Weert, Nederland
  • € 14,00 • 7 feb. t/m 31 dec.

Vertrouwd,gezellig en schoon. Dat zijn de 3 ingrediënten voor een fijn verblijf bij Paul en Corry. En..als zij er niet zijn is Rosa ..de baas..🙂 Alles klopt hier. Mooie omgeving om te fietsen. Centrum Weert vlakbij. We komen natuurlijk weer langs.

EddyBo

De ontvangst door Paul en Corry was weer zoals we van hen gewend zijn. Het vertrek vonden wij minder leuk. Want wat waren we graag langer gebleven op deze mooie camperplaats waar alles top is. Eddy en Joke

Joke-Loots

Prima camperplek,met een erg vriendelijke eigenaar. Staan hier nu voor de 3e keer. Alles super voor elkaar hier.

H.K

• € 14,00 • 7 feb. t/m 31 dec.