Kampeerboerderij De Beukenhof

Well, Bergen, Limburg, Nederland

• juli 2024

geweldige plaats mooie fiets route binnendoor naar het leukermeer tijdens het onweer mochten we het tentje van de kleinkinderen in het schuurtje zetten de 3 trampolines zijn geweldig vooral de grote met water super verblijf gehad top

Berner19

Hier 1 nachtje gestaan omdat onze trip naar de Ardennen ivm hoogwater geannuleerd werd. hele fijne rustige en zeer nette verzorgde plek, mooi sanitair. vriendelijke eigenaar. helaas was ook hier het weer slecht maar daar kan niemand wat aan doen.

• juli 2024

Kampeerboerderij De Beukenhof