Kampeerboerderij De Beukenhof

Well, Bergen, Limburg, Nederland

Kampeerboerderij De Beukenhof

camping gelegen in het natuurgebied van het nationaal park de Maasduinen - natuurgebied Reindersmeer - watersportgebied Leukermeer - winkelcentrum Bergen - ruiterpad naast camping - centrum 4km

• Halve Maan 2

5855 ED, Well, Nederland
  • € 17,50 • 31 mrt. t/m 29 sep.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

4van 5
  • juni 2021

op zich leuke lokatie, maar 1 afwasgelegenheid niet overdekt (gebouw nog in aanbouw), toiletgebouw ver weg, geen toiletpapier, geen wifi maar wel de hoofdprijs, 21 euro vragen. Zou stukken beter kunnen als deze 'boer' zij prioriteiten anders zou stellen.

rob30berg

Beste Marianne en Rob, We vinden het erg jammer dat jullie dit niet persoonlijk met ons hebben besproken. Dan hadden we het kunnen toelichten. Er is een nieuwe afwasplaats in aanbouw met 4 wasbakken, de situatie van 1 afwasplaats is altijd zo geweest. Het nieuwe veld waar jullie op verbleven was vol vanwege de enorme kampeerdrukte doordat iedereen in Nederland bleef vanwege corona. Afwaspieken zijn dan onoverkomelijk. Er staat een extra afwastafel waar je ook b.v. kun afdrogen. Overigens, onze ervaring is dat de meeste gasten met een camper hun afwas doen in de camper. Sanitair gebouw: Afhankelijk van de kampeerplaats kan dit wat verder weg zijn, dit is persoonlijk. Op dit moment mogen wij nog niet een extra gebouw plaatsen van de gemeente omdat dit een beschermd gebied is in een oude Maasbedding. Toiletpapier is niet aanwezig vanwege de hygiëne. Helaas geeft het veel vervuiling. Dit is niet het geval als ieder zijn eigen rol meeneemt. WiFi is wel aanwezig bij de kampeerboerderij (waar een bank en stoelen staan waar je rustig kunt zitten) maar helaas nog niet op het kampeerterrein. De camping is gelegen in het buitengebied waar onlangs WiFi is aangelegd tot aan de boerderij. In 2022 is dit op het campingterrein gerealiseerd. De prijs voor SVR-donateurs is 17,50 (all-in). Voor niet leden is dit EUR 19,50 (all-in). In jullie geval EUR 21,- vanwege jullie hond (EUR 1,50 per hond). Wij zijn een camping en geen camperplaats. EUR 17,50 is een zeer gangbaar tarief daarvoor.

• mei 2021

hele behulpzaam eigenaren. Erg vriendelijk. Sanitair wordt netjes bijgehouden.

• september 2020

Fijne rustige camping. Prima omgeving voor wandelen, fietsen en watersport. vriendelijke ontvangst.

4van 5
  • juni 2021

• mei 2021

hele behulpzaam eigenaren. Erg vriendelijk. Sanitair wordt netjes bijgehouden.

• september 2020

christiaan-janssen

• € 17,50 • 31 mrt. t/m 29 sep.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• Jachthaven in de buurt