Aarle-Rixtel, Laarbeek, Noord-Brabant, Nederland

Minicamping Aldörrum

Kampeerplaatsen op de camping met hoger tarief - tegen lager tarief naast de camping verharde camperplaatsen zonder sanitair gebruik - sauna - tegenover de minicamping ligt een 9-holes par 3 golfbaan - centrum 2,5km

• Asdonkseweg 7

5735 SP, Aarle-Rixtel, Nederland
  • € 12,00 • 1 jan. t/m 1 nov.

• augustus 2022

Kleine, rustige, goed onderhouden camping in het groen. Heggen, gras en bomen (deels schaduw). Parkeervakken ruim en vlak. Sanitair uitstekend. Hond los in bos. Fietsgebied. Kwaliteitscamping!

JWW

mooie rustige camping, schitterend sanitair en vriendelijke ontvangst. alleen jammer dat sanitair om 22.30 uur dicht gaat ( voor ons als late douchers). mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten

Toger

Zoals we aan iedereen uitleggen, slapen er gasten in het gebouw. Deze geven we nachtrust door het gebouw te sluiten van 22.30 uur tot 07.00 uur.

• april 2022

rustig gelegen camping met ACSI korting. heel mooi sanitair met 4 aparte ruimtes voor goede douche/wastafel /toilet , maar apart ook nog toiletten binnen en buiten. zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar! we komen hier zeker terug.

• augustus 2022

• april 2022

wimenatie

• € 12,00 • 1 jan. t/m 1 nov.