Natuurkampeerterrein Landgoed De Barendonk

Beers, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

Duke62

Hoi Duke, hartelijk dank voor je mooi review. Fijn dat jullie lekker gewandeld en gefietst hebben. En bij oud en nieuw horen natuurlijk oliebollen. Graag tot ziens. Groet, Tessa & Liesbeth

• april 2023

erik_adema

Bedankt Erik voor je mooie woorden! Fijn dat je zo hebt genoten. Graag tot ziens. Groet, Tessa & Liesbeth

• maart 2023

De camper plek die we hadden was op zich voldoende. Het was een deel van het grasveld wat was afgezet met plaatjes verder niets als een verhard stukje of iets dergelijks. Het moderne sanitair is netjes. Mooi bos om te wandelen, maar verder niets in de buurt.

rbeniers

Bedankt voor je review! Fijn dat je ons sanitair als netjes hebt ervaren. Het klopt dat we niet direct bij een dorpje liggen. Lekker rustig toch? De dorpjes Beers en Mill zijn beide op 3 kilometer afstand.

• april 2023

• maart 2023