Natuurkampeerterrein Landgoed De Barendonk

Beers, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

Natuurkampeerterrein Landgoed De Barendonk

locatie op natuurkampeerterrein - uitzicht weilanden en bossen - natuurkampeerkaart verplicht [verkrijgbaar op de locatie] - centrum 3km

• Millseweg 13

5437 NB, Beers, Nederland
  • € 25,00 • 1 jan. t/m 2 jan.

€ 22,00 • 3 jan. t/m 1 apr.

€ 25,00 • 2 apr. t/m 31 aug.

€ 22,00 • 1 sep. t/m 23 dec.

€ 25,00 • 24 dec. t/m 31 dec.

• nkc, cke, asci

• april 2021

Camper-geluk

Hallo familie Camper geluk! Superbedankt voor deze mooie review, daar zijn we blij mee. Een volgende keer zijn jullie weer van harte welkom, groeten Liesbeth en Tessa

John-Doe

Beste familie Klaassens, 1. Ik heb u zojuist gebeld en onze kant van het verhaal verteld; iedere review heeft altijd een keerzijde. Ik had het sportiever van u gevonden om uw grieven mondeling aan ons door te geven en niet op deze achterbakse manier. 2. U bent erg laat aangekomen, na de sluitingstijd van de receptie. Als 3e punt is het zo dat we op dit moment erg druk zijn en daardoor een aantal reserve-plaatsen hebben ingericht waar eigenlijk alle anderen verrast zijn door de schoonheid ervan. Maar kennelijk zijn er uitzonderingen. Wij waren zelf afwezig omdat we afscheid genomen hebben van een dierbare vriend, die plotseling overleden is. Wij hebben een hulp beheerder ingeschakeld . Groeten Liesbeth Hermanussen-Thijssen Landgoed de Barendonk Beers

• april 2021

John-Doe

• € 25,00 • 1 jan. t/m 2 jan.

€ 22,00 • 3 jan. t/m 1 apr.

€ 25,00 • 2 apr. t/m 31 aug.

€ 22,00 • 1 sep. t/m 23 dec.

€ 25,00 • 24 dec. t/m 31 dec.

• nkc, cke, asci