Camping Uit en Thuis

Bergen op Zoom, Noord-Brabant, Nederland

Camping Uit en Thuis

deelnemer citycamps - mooie, rustige familiecamping gelegen op de Brabantse Wal - ideale uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen - centrum 2km

• Heimolen 56

4625 DD, Bergen op Zoom, Nederland
  • € 21,42 • 1 apr. t/m 30 sep.

• nkc

• oktober 2020

Reactie van locatiebeheerder

Beste familie van Rossum, Erg spijtig om te lezen dat uw verblijf op onze camping u niet is bevallen. Jammer dat de reden die u geeft een andere is dan welke u aan ons doorgaf. namelijk dat u een taxi moest nemen die u te duur vond om in het centrum te komen omdat u geen fietsen bij had en dat wij deze maar moesten vergoeden. En u had dichterbij een andere locatie gevonden voor de camper en dat u uw geld terug wilde of anders dat er een slechte review zou komen. Wij houden niet van chantage.

• juli 2020

mooie ruime camping, sanitair beetje verouderd maar keurig schoon. ondanks dat je in het bos zit erg veel geluid van de snelweg. verder prima

• augustus 2019

Keurige camperplek, schoon toilet- en douche gebouw. Vriendelijk ontvangst. Verder een familiecamping met voornamelijk vaste plaatsen. Enigszins geluid van de snelweg, maar niet hinderlijk. Goede uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving.

Mek

Alle 18 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• oktober 2020

Reactie van locatiebeheerder

• juli 2020

• augustus 2019

Mek

• € 21,42 • 1 apr. t/m 30 sep.

• nkc