Camping Uit en Thuis

Bergen op Zoom, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

prima camperplaats, inderdaad bij de ingang. maar dat stoort ons niets. sanitair keurig schoon en zeer ruime douches. vriendelijk geholpen aan de receptie. De omgeving is prachtig. kortom, wij hebben het prima gehad.

Sonwlad

Camper gedeelte ligt bij de ingang en het doorgaande pad naar de camping. De hele dag een af- en aanrijden van auto's. Kleinere plekken dan op de camping, maar wel dezelfde prijs. Verder alles in orde.

• juli 2024

Camping Uit en Thuis