Rustige plek en wij hadden de mooiste (nr11) aan het meertje en onder de bomen. Vriendelijke eigenaar en mooie douche / toilet. Echter maar 1 voor dames en 1 voor heren. Maar dat is maar wen klein puntje van kritiek (zeker als de camping niet vol staat) 😀

vandenboergouda

Pinksteren 2023 op deze mini camping gestaan. Keurig verzorgd terrein met een gezellige vijver. De kikkers kwaakten ons tegemoet. Vanaf de camping fiets je gemakkelijk naar Den Bosch en ook een wandeling langs het riviertje de AAis een aanrader. Vriendelijke eigenaar en hartelijke ontvangst.

kwibusje

Mooie plekken. Prachtig sanitair. Een en al rust. Met de fiets via Berlicum ongeveer 10 kilometer naar de St. Janskathedraal. Vriendelijke eigenaren.

Mini-camping Steenuiltje