anjo10

wij zijn hier nu voor de 2de keer, vorig seizoen hier geëindigd, en nu met seizoen begonnen, weer vriendelijk ontvangen met lekker bakkie koffie , en uitleg van de nieuwe knooppuntenapp dus wij voelden ons er weer meteen thuis op deze hele mooie verzorgde camperplaats !

matenmarian

Wij waren hier van 19 tot 21 april. De ontvangst was super, een bakje koffie met uitleg. Ook de camperplaatsen zijn ruim genoeg en een ieder heeft een stukje groen. Boxtel is goed te doen op de fiets en heeft een leuk gezellig centrum met restaurantjes en winkels. we komen zeker terug.

Camperplaats Boxtel