Camperplaats Jachthaven Biesbosch

Drimmelen, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Jachthaven Biesbosch

in de jachthaven van Drimmelen - De Biesbosch - inchecktijd in camperkiosk is ingang van dagtarief - vrije plaatsen worden op website bijgehouden - verhuur van sloepen - rondvaarten - supermarkt - centrum 1km

• Nieuwe Jachthaven 20

4924 BA, Drimmelen, Nederland
  • € 17,00 • 1 jan. t/m 14 jun.

€ 19,00 • 15 jun. t/m 15 sep.

€ 17,00 • 16 sep. t/m 31 dec.

• oktober 2021

Top parkeerplaats op het groen, restaurants en wat wordt geboden voor gasten TOP, sanitair iets te klein en niet up to date, verder is alles in ieder geval de moeite waard.

AJM-van-Dijk

Beste familie van Dijk, Bedankt voor uw recensie. Hopelijk heeft u genoten van uw verblijf op onze haven en uw rondvaart in de Biesbosch. We vinden het erg vervelend voor u dat u niet de mogelijkheid had uw grijs water te lozen tijdens uw bezoek aan ons camperpark. We zijn gaan kijken naar de afvoerput en deze blijkt inderdaad lastig open te gaan maar is niet dichtgelast. Wij danken u voor uw melding.

• augustus 2021

wat een heerlijke,verzorgde plek. hebben hier 2 nachten gestaan en genoten van de gezelligheid van de jachthaven.een sloep gehuurd om de biesbosch te verkennen.Fijne dagen gehad!

• oktober 2021

• augustus 2021

Hymer79

• € 17,00 • 1 jan. t/m 14 jun.

€ 19,00 • 15 jun. t/m 15 sep.

€ 17,00 • 16 sep. t/m 31 dec.

• Jachthaven in de buurt