Prachtige camperplaats. Al vaker geweest omdat onze dochter in buurt woont. Plaatsen zelf vaak modderig. Verharden zou fijn zijn. Sanitair bij restaurant prima in orde. Heerlijk eten bij restaurant.

MirB

Dit is een mooie CP alles aanwezig schoon sanitair enz!!! (tip voor beheer de CP opnieuw verharden ivm blubber !!!!)

DiesvS

Gezellige camperplaats, hartelijk ontvangst, schoon sanitair. Er is een gezellige bedrijvigheid met naast camperplaatsen ook een haven, terras en restaurant. Ideaal ook dat er op loopafstand een supermarkt, ijssalon en meerdere winkels zijn. Bedankt, we komen zeker nog eens terug.

Jachthaven Turfvaart