mooie mini camping met ruime plaatsen met water en afvoer. zeer warm ontvangst door lia die alles fantastisch regelt. weekend hier gestaan. mooie wandel en fiets routes. de douche geef ik een 11…..fantastisch 🚿 een echte aanrader 👌

Bbking

Wij hebben hier vorig jaar 4 nachten naar volle tevredenheid gestaan. Een zeer schoon sanitair, gezellige kantine waar je ook heerlijk boerenijs kunt eten. We zijn nu weer voor campings aan het kijken voor de terugweg naar huis. Hier gaan we in ieder geval naar toe!

deBrinkies-Zwb

goed aangelegde camping, douchen alsof je thuis bent, luxe schone toiletten. Mooie kantine met groot terras.Veel mooie fietsroutes. Breda, Tilburg en vele dorpen op fietsafstand. plaatsen met stoom,water en afvoer. Niet verder verte, maar een echte aanrader.

Camping Het Gilzer Lindehof