Camping Ut Paradèske

Goirle, Noord-Brabant, Nederland

Francy12

Beste Francy12, Dank je wel voor uw review. Wat een mooie reactie na een (voor ons als campingeigenaren) vervelende start van een zeer nat seizoen. We doen ons best om de gasten even enthousiast te ontvangen als andere jaren, maar als dan de weersomstandigheden niet mee willen werken..... Wij zijn blij om te lezen dat het u toch goed bevallen is, en u blijft nog een dagje als ik me niet vergis. Misschien dat we u dan de zon ook nog even kunnen laten zien....Dank u wel, nog veel kampeerplezier!

Gertjan010647

Beste Rinskje en Gertjan, dank u wel voor uw lovende woorden. Wij waardeerden het zeer dat u vanuit het hoge Noorden naar het verre zuiden (Noord-Brabant) wilde komen om te verblijven op Ut Paradèske. Wij hopen u in de toekomst nog eens te treffen en wensen U nog vele fijne Camperdagen toe. Groeten van Monique en Theo.

Camping Ut Paradèske