Eenvoudige camperplaats in een mooie fiets/wandel omgeving. Is het hele jaar open, wij waren hier in maart. Jammer dat de recreatie/afwasruimte niet verwarmd is. Gaat ook al om 20.00 uur op slot. Sanitair gedeelte ook koud en vochtig, ondanks de heater die er stond.

Fendtman

Nette camperplek en toiletgebouw met informatie ruimte. wel jammer dat de beheerster niet echt spreek..Maar misschien ook omdat het erg druk was..Verder een leuke fiets omgeving op korte afstand naar Oisterwijk en Vught.

RonThea

Keurig verzorgde CP, zoals in andere reviews beschreven, maar het heeft weinig sfeer. Rechttoe rechtaan parkeerplaats in twee rijen. En onpersoonlijk, geen eigenaren gezien tijdens ons tweedaagse verblijf. Kantine gaat om 8 uur dicht en dan kan je niet meer afwassen. Dat vonden we nogal onhandig.

Camperplaats Raamhoeve