Super verblijf gehad tijdens het Happy Camper Couple Weekend. Zeer overzichtelijke cp met een gezellige ontmoetingsruimte, schoon modern sanitair en zeer gastvrije beheerders. Een echte aanrader, absoluut VIJF sterren!!!

M&MT

wij waren hier met het happy camper couple (youtube) weekend. helemaal top! eenvoudige plekken bij de boer in een mooie omgeven. sanitair perfect, functionele recreatieruimte, heel goede wifi. topplek dus

JosRaes

Eenvoudige camperplaats in een mooie fiets/wandel omgeving. Is het hele jaar open, wij waren hier in maart. Jammer dat de recreatie/afwasruimte niet verwarmd is. Gaat ook al om 20.00 uur op slot. Sanitair gedeelte ook koud en vochtig, ondanks de heater die er stond.

Camperplaats Raamhoeve