Wij waren hier vorige week donderdag op vrijdag. Leuke plek tussen de varkens en de kippen en koeien. Vriendelijke mensen. Er is een douche, kosten € 2,.50. We hebben hier vlees gekocht in de winkel. Erg lekker vlees. We hebben maar 1 dag gestaan ivm de muggen.

Kemphaan

heerlijke rustige camperplaats. zeer vriendelijke beheerders. Al het even kan is het op zondag koffie drinken in de serre geweldig. en varkens scharrelen hier nog heerlijk rond buiten. en een super winkeltje met eigen producten en brood. sanitair is goed en schoon

stanny-verbist

heel leuke plek heerlijk lopen in het bos met de hond fijne en vriendelijke mensen en een geweldige streekwinkel met veel vers producten fijne plaats een aanrader Henk en Yvonne

Camperplaats Puur Berkshire